Pnrdgn 5 gün oldu sütten keseli bebeğimi fakat çok fena göğüs şişliğim ve ağrım var kolumu kaldıramıyorum çocuğumu kucağıma alamıyorum kıyafet giyemiyorum. Çalışıyorum bu arada sizler neler yaptınız çekilmesi için lütfen acil cevap verinnn..
Deletedmom501 Pnrdgn Bi yakınınız bunun için doktora gitti ilacı varmış.. Aldı ve çok rahatlamıştı. Doktor demişti bu kadar acıyı niye çektin ilacı vardı diye…
Dunyadaki_cennetim45 Pnrdgn taze nane koyabilirsiniz göğsünüze o keser süt nanae kokusuna gidermiş benim eltinin bebeği öldü 2aylik sütünde coktu baya şişmişti taş gibiydi hiç sagmadik nane koymuştuk o iyi gelmisti
fatimaozel lahana bulabilirsen lahana sar göğüslerine ağrısını alır. sıcak suda ovala ama sıkma dikkat et. mastit e çevirmesin. darısı bize ne güzel bırakmış
Pnrdgn fatimaozel biraz zorlandık halen aklına gelince açıyor emmek için süt bitti diyorum geri çekliliyor da çok fena acı çekiyorum..🥺
Pnrdgn Rzgr bizzat eczanede çalışan biriyim 🤭 dostinex ilacı kullandım faydası olmadı. Hormon ilacı yüklemek istemiyorum vücuda doğal yoldan varsa diye sormuştum..👍🏻
Deletedmom501 Pnrdgn anladım kuzum rabbim ağrılarını dindirsin İnş o halde.. 🙏 Zor gerçekten ağrısı katlanılacak gibi olmuyor..
Rzgr Pnrdgn bende emziriyorum oglum 18 aylik keserken o ilaci alirim diye dusunuyordum. Cunku hala sutum cok ve 4 5 saat emzirmeyince sisme oluyor. Buyuk hayal kirikligi yaşadim suan. Insallah bir cozum bulan vardir ve yazar.
HaticeDemi346722 Pnrdgn merhaba. Adaçayı yapıp içerseniz sütünüz kesilir kendiliğinden. bide enginar da sütü kesiyormus.ben o şekilde kesmeyi düşünüyorum ☺️
Kusannesi Damlapilatin2020 göğüsümde süt birikiyor sertleşiyor tıkanıyor göğüsün uzun süre vb emzrmeyince. Oda ateş yapıyor ağrı yapıyor