bircocukannesiomom hemşire bana her aşıda eğer şişlik vs olursa soğuk kompleks uygulamamı söylüyor. En son menenjit aşısını olmuştuk hatta burada ki yorumlarda çok şişlik oluyor vs yazılarını okumuştum doktor da bana her aşıda şişlik olabilir normal bu aşıya özgü bir şey değil korkulacak bir şey yok soğuk kompleks uygula demişti.