Bebeğim iki aylık oldu bugun ellerını cok sert yuzunu ovusturduğu için eldivenliydi çıkardık 2 gundur ellerini tanısın diye artık çıkaralım dedı uyumuştu sonra ağladı gittim ne göreyim burnun gözüne yakın kısımlarını ıkı taraftanda hep çizmiş kanatmış 😭😭😭 tırnaklarını kesmıs torpulemiştim. Daha ne yapabılırım kı 😣😣😣😣