Size içimi dökmek istedim anneler.
Dün gece 2 sularında oğlumu emzirmek için uyandım ve basının çok sıcak olduğunu ateşinin olduğunu farkettim ölçtüğümde 38.5 falan olmuştu 3 aylık olduğu için hemen doktora koştuk belki biraz büyük olsaydı evde müdahale ederdik ama birde ilk bebeğimiz korktuğumuz için hemen gittik. İnsanın canından daha değerliymiş evlat bunu dün gece o kadar iyi anladım ki.. Doktorumuz muayene etti 2 serum ve hava verilmesini uygun gördü kan ve idrar tahlili yaptırdık (şükür temiz çıktılar) damar yolu için acile indik ama bebek hemşiresi bebek yoğun bakımında tek olduğu için acile gelemedi acil doktoru/hemşiresi bebek olduğu için damar yolu açmak istemediler bebek hemşiresine açtırmak istediler. Dediler yoğun bakıma inin bebeği verin damar yolu açıp size getirecekler. Bunu duyduğum an ağlamaya başladım bırakamam bende girmek istiyorum diye ama haklı olarak orası yoğun bakım başka bebeklerde var diye beni almak istemediler. İndik ben veremedim bebeğimi esıme verdim sen ver içeri dedim gönderdim o kadar ağladı ki o içerde ben dışarıda ağladım. Meğer sağlıklı olduğu günler ben hiç sukretmemisim daha kötü hastalığı olabilirdi sadece üşüttüğü için ateşi çıkmıştı ben bunda bile yıkıldım ve içerde ki yoğun bakımda yatan bebekleri düşündüm aileleri nasıl baş ediyor eminim edemiyorlardir uyuyamiyorlardir 😟 dünden beri tüm hastalara özellikle bebeklere dua etmekten dilimde tüy bitti, çok minicikler canları o kadar narin ki nasıl savaşıyorlar orda öylece 😟 cocugumun sağlıklı olduğu her gün için artık sukredicem çok korktum çok ağladım 😢 Rabbım bebeği hasta olan ayrı kalan anne babalara sabır versin evlatlarına şifa versin inşallah bir an önce kavuşsunlar🙏