4.günümüz ve artık ayakta sallamıyorum normalde sürekli ayakta sallanmak isteyen gece sabaha kadar memeye yapışan bir bebek. Asla kendi beşiğinde yatmak istemiyordu. Ne zaman koysam çığlığı basıyordu. İlk gün bende onunla beşiğin içine girdim oturdum ve oynadı oynadı hiç mızmızlanmadı ve 1.5 saat sonunda uyudu. Şuan çok kısa sürede uykuya dalıyor ve sadece beşiğin kenarında durup poposuna pış pış yapıyorum zamanla bu desteklerimi de keseceğim. Ama anneler kesinlikle tavsiyem sabredin ve kendi kendine uyumayı öğretin saatlerce ayakta salla sonra beşiğe koyarken uyansın sürekli yarım saatte bir uyansın inanın sallamayı bırakınca bunlar da ortadan kalktı. Bikaç güne gece beslenmesini keseceğim. Yavaş yavaş hepsi olacak inşallah