3 aylık olcaz bu hafta ama önceden bu kadar çok kusmuyordu hatta hiç kusmazdı desem yeridir çok nadir çıkarttırdı bi haftadır nerdeyse hergün iki üç defa çıkartıyor ama buda emdikten baya bi süre sonra oluyor neden acaba üşüttü mü anlamıyorum normal mi su gibi değil bu arada koyu kıvamlı