Sevgili anneler bugün ilk kez kaşık mama denedim .oğlum sevdi sayılır bir kaç kaşık aldıktan sonra agizinin kenarlarında kizartilar oluştu.birde sanki sinek ısırması gibi kabarmalar çıktı.yirmi dk sonra geçti gibi.
Hipp kaşık mama kullandım.bebegim beş buçuk aylık .doktoruna yazdım ama daha cevap vermedi.basina bu tarz bir şey gelen oldumu acaba neye alerjik tepki göstermiş olabilir?