Emos3444 Kızlar merhaba 3 buçuk aylık bebeğim var doğumdan sonra 3 kez adet oldum 1 tanesi çok yoğun geçti diğer ikisi çok azdı bu ay adet olmadım 9 gün geçti acaba hamile olabilir miyim kordonla korundum korunmadığım zamanlarda içe boşalma olmadı !…
Ayyssggll Emos3444 benim de az önce böyle bir postum oldu canım benimde bebeğim 4 aylık bugün sabahtır bulantım var adetim daha geçmedi ama sizin gibi korunduk bizde. Kan testim negatif çıktı ama daha erken olabilir çıkmamış olabilir diye çok korkuyorum
Edaahs Emos3444 doğumdan sonra hormonlar anca toparlanıyo gecikme normal olabilir ama yine aklınızda kalmasın bi test alıp yapın
babyyy13 Ayyssggll bende aynı sebeple geçen ay korkuyordum. Mide bulantım vardı ve adet olmamıştım 15 gün kadar geçmişti. Sonrasında oldum korunduysanız ve test negatif ise olmayabilir
Ayyssggll babyyy13 korunduk ve test 2 yerde yaptırdık bugün negatif çıktı ama bi acaba oluyor eşim de de bende de çok korkuyorum tam da net adet zamanımı hatırlamıyorum ama tahminlerime göre 10 12 gün kadar var ozamana kadar nasıl dururum bilmiyorum 🙁🤦🏻♀️
Belinayyy Emos3444 15 gune kadar gecikme olabiliyo benimde basima gelsi daha once bi kere 15.gun olmustum
Melek_annesi_06 Emos3444 bende de oldu canım testte yaptım korkudan ama doğumdan sonra tam düzene girmeyebiliyormuş onu düşünemedim ben😊