Kizlar bebegim sekiz aylik bagisiklik sistemi her seferinde dusuk cikiyor. Bu zamana kadar grip nezle hic bir rahatsizlik gecirmedi. Hem emiyor hem mama aliyor. Ek gidada yiyor pekmez ceviz falan veriyorum. Acaba bunun disinda bebegimin bagisikligini nasil guclendirebilirim. Bagisikliga takviye yada guclendirecek mama falan varmi bilgisi olan yardimci olabilirmi