pelinburak1502 Merhaba hanımlar kızım 4 aylık oldu bugün yaklaşık 15 gündür mama destekli emziriyorum ama süt artık bitti. Kızımda meme istiyor mamayı çok yemiyor. Yolculuk ev taşıma faln derken mama verdim bilseydim hiç yapmazdım
Gok_53 pelinburak1502 süt arttırıcı damla var bestlak alabilirsin canım araştırırsan çok işe yarıyor kardeşim kullandı bende yeni doğum yaptım 1 hafta oldu , kızım küvezde olduğu için sütüm çok gelmiyor emziremiyorum yarın alıcam ☺️