RundownMom bebekzeynep ebemiz ilk dozun en geç 3 ay 15 günlükken yaptırılması gerektiğini söylemişti ama belki birkaç günden bir şey olmuyordur. Doktorunuza bir sorun bakalım
zerroya bebekzeynep bizim ebemiz tam tarih vermişti bize mesela 19da verem aşısı yaptırdık tam 21de rotayı yapacaksın demişti ikiside canlı aşı olduğu için arasının ne erken nede geç olmaması lazımmış sende bi danış istersen doktoruna
Cnsudefne duyguluu bizimki aşıdan 1 saat sonra başladı o gün 6 defa yaptı hemşireyle konuştum yapabilir yarın da yine 8 defayı filan bulursa çocuk hekimine götürün dedi ama ikinci gün azaldı sonra geçti