Asilinannesiiiii Merhaba anneler. Doğuma beş hafta kaldı henüz anne bebek çantası almadım. Hem şık modern olsun hem de kullanışlı büyük olsun istiyorum. Sizin kullanıp memnun kaldıklarını dan öneri yapar mısınız? Teşekkür ederim 🙏
Perissmom Asilinannesiiiii the kangaroo bag kullanıyorum çok memnunum, hem kullanışlı hem de diğerler gibi kaba hantal durmuyor. Trendyol’dan aldım.
Giraysmom20 Asilinannesiiiii collina bebek bakım çantasından aldım herşeyi çok rahat sığıyor termoslu gözü asla soğutmuyor ısıtmıyor çok güzel bir çanta tavsiye ederim
naimeada Asilinannesiiiii Mayoral marka kullanıyorum memnunum.Yengemde Brinch marka kullanıyor oda çok memnun ben Brinch marka olanın modeli hoşuma gitmediği için ondan almadım yoksa gayet kullanışlı.👌🏻