Blndla merhaba benim bebeğim de 33 günlük. Benim doktorum şu şekilde izah etmişti belki uygulamak isteyen olur. Bebekler 5 kilo oluncaya kadar onları besleyip ısıtmamız gerekirmiş. Bu ihtiyaçları olduğunda ağlayıp haber verebilirler ancak vermeyedebilirler. Kısacası bebeğiniz 5 kiloya ulaşıncaya kadar bana max 4 saat uyumasına izin ver dedi. Buna karar verirken bebeğimi tartıp kilosuna bakıyor bu arada. İlk gittiğimde 3 saatte bir uyanmazsa bile uyandır demişti. Şimdi ise 4 saat. Bana çok mantıklı gelmişti. Bebek 5 kiloya ulaştıktan sonra kan şekeri düşmesi veya aç kalınca uyanamama gibi durumların olma olasılığı yok denecek kadar azmış (5 kilo doğan bebekler için durum nasıl sormadım bi dahakine sorucam) ben 4 saatte bir hep alarm kuruyorum şuan ama zaten bebeğim hep alarmdan 1 saat önce kendi kalkıyo emmek için. Bu arada bebek her istediğinde de emzirmemiz gerekiyor yani 1 saat önce emdiyse bile emmek isterse yine emzirmeliyiz