Merhabalar, bebeğim 3 aylık oldu bugün ve hala yarım kundak yaparak uyutabiliyorum çünkü elleri ile kendisini uyandırıyor yüzünü gözünü çiziyor parmağını gözüne sokuyor ve bu yüzden yan yatıramıyorum. Gündüzleri yatırmaya çalışıyorum hemen dönüyor ağlıyor, bu yüzden kafasında düzleşme başladı. Siz bu konuda neler yapıyorsunuz yardıma ihtiyacım var 😣