Kızlar merhaba😌 biz bugün 1 ay 3 günlük olduk😍 oldukca gaz sancımız var🙄 Gazdan doğru düzgün ememiyoruz 😔En fazla 5-10 dk arası değişiyor. 15 dk olsa seviniyorum. Bu durumu nasıl çözeceğim? Emerken bşr anda kızarıyor ayaklarını çekiyor sürekli emmek istiyor ama sancıdan ağlıyor ememeyip bırakıyor. Biogaia kullanıyoruz düzenli ekstra momys bliss in grip water ını veriyorum ekstra olarak bazen sab simplex veriyorum. Bu kadar yüklenmek de istemiyorum ama bunları kullanırken bile aynı durum🙁Sizde durumlar nasıl?