Bizde medisis Serdar hocaya gidiyorduk. Evet çok bilgili ama kendine çok güvendiğinden önemsiz davranıyor, kendisi hiçbir sonucu kontrol etmiyor senin arayıp ulaşman lazım ( ki telefonunu kapatıyor ulaşmak ne memkün… watsapta kullanmıyor) Arzu hanıma geçiş yaptık. Şimdilik çok memnunuz