Hafsayusuf Sezeryan sonrası enfeksiyon yaşayan var mı dikiş yerimde ufak beyazlık var karnım falan dokununca agrıyor bütün vücudum sanki dokundugumda acıyor var mı yaşayan bu durumu
Mrv-_- Hafsayusuf karnınızın dokununca acıması normal ama beyazlık olmaması gerekiyor bi doktora sorsanız iyi olur.
Hafsayusuf Doktorum izinde şuanda resim cekip attım antibiyotik verdi 33 gün oldu ameliyat olalı karnımda agrı kalmamıştı şimdi yatıp kalkarken bile agrıyor ve tüm vucuduma dokununca acıyor
Mrv-_- Hafsayusuf çok geçmiş olsun, kuru tutun ameliyat yerini, fön makinesiyle gün içinde kurutabilirsiniz.. terliyor insan ister istemez nemleniyor belki o yüzden olmuştur. İnşallah hemen atlatırsınız.