Hanımlar merhaba 2.5 aylık oğlum var ilk doğduğunda parmağında hiçbir şey yoktu sonradan kırmızılık olmaya başladı ve son 2 haftadır arttı. Bu nedir? Hemanjiyom dedi doktorumuz fakat sonradan oldu bu, doğuştan olması gerekmez miydi? Bir de geçer mi başına gelen var mı bir çaresi vs var mı?