Maviay Sakız çiğnerken dişim kırıldı (hızlı çiğnemiyordum 🤦♀️ nasıl oldu bende anlamadım, bir anda çıt dedi )🙄 şuan köydeyim yarın dönüyorum. Ankara’ya gidene kadar beni idare edecek ağrısı için önerilerinize ihtiyacım var 😥
Mrv-_- Maviay o zaten çatlamıştır sakızla çıkmıştır yerinden.. karanfil yağı bulabilirseniz uyuşturur olmadı buz koyun ağzınızın dışından çenenize. Geçmiş olsun.
Maviay Mrv-_- tesekkur ederim. Deneyeceğim önerilerinizi. Hamilelikte zorluyordu zaten doğumdan sonra gidecektim. Koronadan dolayı randevum iptal edildi, gidemedim. Şimdi ayrık bi şekilde iki parça halinde kaldı 😥
Mrv-_- Maviay diş çok sıkıntı ya.. benim de dolgum düştü hamileyken fobim var bide erteledikçe erteledim.. ben de gitsem başıma iş açmadan çok iyi olacak 🙄
Maviay Mrv-_- evet çok sıkintı ya. Hamileyken sorun yasadim dayanamadim 36 haftalik hamileyken doktor iziniyle kanal tedavisi yaptirmistim. Dogumdan sonra tekrar cagirdilar dolgu vs. İcin Pandemi olunca iptal ettiler randevumu simdi boyle oldu. Bi iş acilmadan basina git bence sonra inan zor oluyor 🤷♀️