Brczade Merhaba arkadaşlar yeni doğan bebeklerinizin göğsüne masaj yapıyor musunuz ? Kızım 1 aylık ve sol göğsünde hafif şişlik var
Momsbabyy Brczade Biyerde okumuştum yapılmaması daha iyiymiş ama bilemem her yerdeki yazana da güvenmemek lazım o yüzden bişey diyemiyorum üstte kalsın bilen yazar mutlaka☺️
bgmarik Brczade bizimkinin iki göğsüde şişti doktora sordum sakın masaj yapmayın.Anne sütünden senin hormonların ona geçiyor.Zamanla inecek dedi ve gerçekten de öyle oldu.
senceumrumdam1 Brczade canım masaj önerilmiyor malesef ben losyonla masaj yapıyordum her yerine göğüs hariç dedi ki göğsüne yapmıyorsun değil mi dedi yapmıyorum dedim.