deryatoprak raporla bedava canim hatta boyuna kilosuna göre ayda belirli bir miktar veriyorlar bizim de raporumuz var ama bebegim içmiyor orası ayrı mevzu… gittiğin hastanede çocuk alerji doktoru varsa o yazabiliyor mamayı ama alerji doktoru yoksa normal çocuk doktorununda rapor yazma yetkisi varmış bence hemen rapor çıkart çünkü çok pahali mamalar