2melek1anne keşke zengin olsalar kendilerine yetseler de bize selam bile vermeseler. Çocuğum 4. Ayına girdi daha 3 kere gördüler aynı şehirde olmamıza rağmen. Süreli fotoğraf isteyip duruyorlar canlısını sevmek varken. Lafa gelince de Canım torunum. Sırf bunlar yüzünden düzenimiz bozulacak eşimin canına tak etti ya beni iç güveysi alsın sizinkiler sizin memlekete gidelim ya da tayin isteyelim Doğuya gidelim gönüllü diyo😬😬