Herkese merhaba, oğlum şuan 3 aylık doğduğu zamandan beridir anne sütü+ mama olarak devam ediyoruz.Kayınvalidem ve birkaç kişi su ver diye ısrar ediyorlar içi yanar vs. diyorlar. 6 aydan öncede su verilmez deniyor. Sizce ne yapılmalı su veren var mı? En merak ettiğim konu ne yapacağımı bilemiyorum. ☺️