fatmarass canım bence gayet güzel almış eğer doktorun problem görseydi ztn devam et mamaya derdi. Malesef hepimiz kg konusunda kilolu olunca sağlıklı olduğunu düşünüyoruz ama her bebeğin kilosu boyu gelişimi farklı oluyor. Benim oğlum kilolu doğdu 4200 ama kg alımı kilolu doğduğu için daha yavaş ilerledi. Kuzenimin oğlu 2700 doğdu aralarında 2 ay var o daha küçük ama şuan aynı görüntüdeler hatta daha toplu. O mama ile büyüdü, benim oğlum sadece anne sütü aldı. Kilo konusu her dönem karşına cıkacak canım kilolu olduğu zaman çok kilolu az yedir diyecekler bnu sürekli yaşıyorum. Zayıf oldu mu bakamadın mi sütün yetmedi mama ver diyecekler. oğlum diş çıkartma döneminde 1 ay hiç bişey yemedi sadece emdi ve o ara çok zayıfladı kilosu kalmadı , şimdi tekrar yemeğe başladı yavaş yavaş toplanıyor. Hareket etmeleri bile çok fark ediyor dönem dönem. En önemlisi sağlıklı olmalarını. Tabi ki severken toplu bebeği sevmek daha güzel oluyor ama kilolu diye sağlıklı olacak diye bişey yok. Sen sütünün kalitesini artıracak şekilde beslen canım burda çok yazıyorlar okuyorum diyetisyenle birlikte sütü artıp bebekleri Daha çok kg alan arkadaşlar var.