Merhabalar güzel anneler beneğimin 15 gündür ateşi geçmiyor üstelik günde 10dan fazla kaka yapıyor bazen 16 bile oluyor 15 gündür ateşini düşürmeye çalışıyorum fitil veriyorum dolven veriyorum calpol veriyorım 4 saate bir fiyili günde 2 defa veriyorum ışık duş aldırıypruö sirkeli bez katıyorum ilaçların etkisiyle yarım saat geçiyor sonra tekrardan tekrarlıyor hafif ateş olsa neyse yüksek ateş korkuyprım birşey olacak diye özel hastaneye götürdüm idrar kan da birşey çıkmadı hafif boğazında çok küçül şişlik var dediler aqumentine başladılat 3 günde geçer ayeşi dediler hala geçmedi n eyapqcağımı şaşırdım özel hastaneler bir işe yaramadı devlete mi götürsem oradada çok korona vakası var korkuyorum sizin başınıza böyle virşey geldimi bu kadar uzun sürdümü bebeklerinizde ateş diş çıkarıyprdur diyorşar ama görünürde diş de yok şişme falan da yok bakıyorum beneğim 8 aylık en son çare buraya yazmak istedim başından geçen veya öneride bulunmak isteyen olursa diye teşekkür ederim uzun oldu