Miniktavsan Kızlar 😓 4 ay 22 günlük bebeğim 3 gündür öksürüyo burnu tıkalı genzi akıyo serum fizyolojikle kanka olduk.. Ateslenmedi allahtan. Dün doktora gittik o kadar üzgünüm ki bütün bebekler Cocuklar nasıl öksürüyo. İnsan bu salgın yüzünden doktora gitmeye korkuyo 😓 doktor kaloriferden uzak tut evi bol bol havalandır alerjik bişey olabilir dedi. Göğsünü dinledi sesleri beğenmedim dedi.. Geniz akıntısı cok fazla dedi. Bi şurup verdi iyi gelmezse çarşamba bidaha görüselim dedi.2 günde iyi gelme durumu varmı sizce şurubun? Ne yapmam lazım bilmiyorum. Öksürdükçe içimden bişeyler kopuyo sanki😥 kayınvalidem sıcak nişastalı su verelim diye tutturdu yok dedikçe ağlıyo ıhlamur verelim diyo illa bişey verecek zaten uykusuzum bitkinim uğraşamıyorum napcağımı şaşırdım 😓
sevcan Miniktavsan benm kızımda hapşırıyo öksürüyo bı ateşi yok Allahtan burnunu çekmeye çalısıyorum bende bebedorun burun aspiratöryle ama ızın vermıo. ıhlamur verıorum 3,4 tatlı kaşığı şuan iyi gbı.
Meloynr Miniktavsan benim 3 günlük kuzum grip oldu etrafta öyle salgın varki yogun bakımda şuan. Allah bütün bebeklere şifa versin
Miniktavsan sevcan kaç aylık.. Allahtan bizim de yok atesimiz ama gözler falan kırmızı halsizlesti iyice 😓 nasıl veriyorsunuz ıhlamur bende vereyim iyi geliyorsa
Btl70 Bebeğim 4 aylık bende ılık ıhlamur veriyorum aktardan alıyorum iyi oluyor balgamıda atıyor hasta olmasınlar gerçekten zor ☹️
Btl70 Miniktavsan 2-3 yaprak çiçeğinden sıcak suda demliyorum bi 10-15 dk, ondan sonra ılık ılık 2-3 çay kaşığı içiriyorum canım iyi geliyor.
sevcan Miniktavsan 3,4 tatlı kaşığı verıorum göğsünü yumuşattı verdğim gunler hep rahatladı yavrum😢 7 aylık olduk yeni daha.