Alpella Kızlar hemen hemen her emzirme sonrası kaka yapıyor. Gün içerisinde her bezi belki de kakalı. 26 günlük. Normal mi? Emziriyorum. 1 veya 2 kez bazen mama veriyorum. Hiç vermediğim gün de oluyor yine aynı. Biraz fazla değil mi? Sizin bebekler nasıl ?
Gurbettebianne Alpella normal canım ilk zamanlar öyle olması .bizde de aynısı olmuştu merak etme 😊 biraz daha büyüsün ozaman azalıyor (kavızlık vs de oluyor ozaman ) kaka yapınca sevineceksin bile 🤣
TugbaSaray Alpella evet çok normal benim bebeğim de emer emmez kakasını yapardı kaka sayısı günde 6 yı bulurdu sadece anne sütü veriyorum bu fazla kakalar 45 gün sürdü şuan 2. Ayımızı bitirdik malesef sayımız 2 günde 1 kakaya düştü ☹️
renkliruya bende emziriyorum ve her bezimiz kakalı.. Galiba 1 defa kakasızdı şimdiye kadar.. 35 günlüğüz..
Alpella renkliruya 1 aylık kontrolünde kilo alımı nasıldı Peki?? Valla kilo almaz böyle giderse diyorum 😩
Gurbettebianne Alpella Ayy canım bende oğlum hadi kaka yap diyip duruyorum 🤣🤣 yapınca babasını arayıp haber veriyorum düşün yani 😍
TugbaSaray Alpella evet malesef oluyomuş ama 1 haftaya kadar sorun yokmus eger mamayla besleniyorsa 3 günü gecmemesi gerekiyomuş ☹️
Akinci2 Benım bebeğim daha gogsumdeyken altına yapar doydugu zaman tekrar yaptı meraklanma cnm normal
Gurbettebianne Alpella Kabız değil canım ama ben 1 gün yapmasa korkuyorum kabız olacak diye . Gecende 3 gün yapmadı galiba Ozaman kabız olmuştu cok korktum .o yüzden 1 gün bile yetiyor bana 🤷♀️😊
Gurbettebianne Alpella sağlıklı olsunlarda yeter canım 🙏 zaten elimizden geldiğinin fazlası dikkat ediyoruz