Kızım 19 aylık ve hep kabız.. 2,3 gün sonra kaka yapıyor ne yaptıysak olmadı bir sürü doktora gittik bağırsaklarına bakıldı çok şükür temiz çıktı ama sorun ne anlayamadık doktor ekmek, pirinç,bulgur,makarna verme diyor vermiyorum yine düzelmiyor duphalac kullandık ilk rahat yapıyordu sonra yine aynı işe yaramadı kuru kayısı yedirdim meyvesuyu olarakda verdim işe yaramadı gün kurusunu yoğurtla karıştırıp verin dediler düzeldi sonra yine aynı kabız. Hurma, kayısı, gün kurusu,kuruk erik fln ne varsa yaptım olmadı, zeytinyağı içirdim mamasına kattım,mamasını değiştirdim yine aynı yine aynı delircem artık. Öyle bir kasıyor ki kendini vücudu kas katı oluyo oturtarak yaptırıyorum ama popusu öyle bir sıkıyor ki resmen makatini kapatıyor kabızlıktan makat çatlağı olup duruyo bi ara kakada kan gördük cok az sonuçları temiz çıktı Allah’tan.. Doktorların tek söylediği şey kakasını tutuyo yapmak istemiyo acı hissettiği için diyorlar. Ağlamaktan helak oluyo resmen yorgun düşüyor saatlerce yapsın diye kucakta oturur pozisyonda evin içinde geziyoruz off elimizden bir şey gelmiyor artık. Böyle olan var mı 😔