Btl2707 Ben kullanmıştım ama çok nadir. O aylarda alisabiliyor biberona. Bir de sütünüz az geliyorsa daha çok alışıyor biberona çok ve rahat geldiği icin. Meme reddi hissettiğim zamanlarda biberonu kestim. Beni emmesi için biraz zorladım. Yani sürekli meme verdim ilk bir kaç kez istemedi ama sonra alıştı. Büyüyünce ikisi de tutuyor zaten. Tabi başta biberonu tuttuysa.