gulsum2144 Hanımlar merhaba bir sorum olacaktı.. benim adetim 12 gün geçti 8 gün geçmişken gidip gebelik için kan verdim <1.20 çıktı değerim.. ama hala regl olmadım değer yükselir mi sizce aranızda varmı böyle olup yükselen..
Deletedmom11 gulsum2144 sanmam canım , 8 gün geçmesine rağmen çok düşük çıkmış , dahada fazla gecikşrse bi kadın doğuma görün
gulsum2144 Deletedmom11 doktorumla görüştüm yükselebilir dedi.. yarın gel dedi bakalım teşekkür ederim 🥰