Merhaba anneler
Ayın 18 inde oğlum 4 aylık oldu..
sanki hiç ilk 3 ay geçmeyecek gibiydi.. o hassas dönem hep gözüne bakarak geçti. ☺️ Şimdi kusmasıyla , sırtına mıçmasıyla 4 ay olduk 😂
siZler de durum nedir? Aşıya gittiniz mi? Uyku düzeniniz nasıl? Kaç saat arayla kaç kere uyuyor bebişleriniz?