Baharzeynep Kızlar Doğumdan sonra yırtıklarınız için ne kullandınız yada önerebileceğiniz herhangi bir krem varmı ?
Bestezgi Baharzeynep kesinlikle bio oil csnm hamilelikte karnıma uyguladım hic catlamadi ama yanlarima sürmedim doğumdan sonra yırtıldı hep kasinti falan mahvetti beni artık etkisi olmaz sandım sürdüm hemen hemen hepsi geçti tavsiye ederim
BOLAHENK Krem değil de stroid lazer çatlak tedavisini çok gördüm tamamen yok ediyor, bende yaptırıcam
Baharzeynep BOLAHENK lazeri hiç düşünmedim sizden duydum ilk defa benim oturduğum şehirde varmıdırki acaba ?
As1ioz BOLAHENK güzellik uzmanıyım butun doktorlarda kesin çözümü olmadıgını surekli acıklıyor ole bi yöntem ancak inceltebilir oda belki
Baharzeynep Mom0970 teşekkür ederim saolun bide trendyolda bir krem gördüm lycra diye 130 tl oda kaybediyor diyorlar ama pek inanamadım l
Baharzeynep BOLAHENK belkide sizin azdır benim çok fazla ya bianda çok kilo alınca aşırı yırtılma oldu 47 kiloydum 63 kiloyla Doğum yaptm 🙄
Baharzeynep Mom0970 7 kilo verdim 63 kilodan 56 kiloyum şuan kilo vermeye çalışmadım hiç bebeğimi emZirdiğim için
BuketBudak Baharzeynep ben hamileliğimde kullandım ve çatladım. Alıcaksanda en küçük boyunu almanı öneririm.