Tugbaa58 Kızlar bebeğim 3 aylık bazen kendi halinde yatıyor ben gülüp oynatıyorum oyun halısı da da çok oynamıyor eğitici olarak ne yapabilirim nasıl oyalanır kendi halinde yatınca kendimi suçlu hissediyorum çok boş kalıyor diye tavsiyelerinizi bekliyorum 👏
Mom987 Tugbaa58 Konuşmak dışında zeka kartları gösterin mesela görebileceği bir yere koyun birkaç tanesini siyah beyaz kartlar başka etkilenirler yapmak için daha çok küçük
duzenlianne Tugbaa58 merhba benim de kızım 2 bucuk aylık ben ahşap bebek oyun alanı var trendyoldan onu aldım ve hışırtılı bez kitaplar aldım ve diger oyuncaklarını ona takıyorum cok ilgisini çekiyor birkaç gündür de onlara bakarak uyuyakalıyor size de tavsiye edebilirim ☺️
Neslihanysldl Sizin ilginizi ister şuan oyun ve etkinlik düzeyinde ki şeylerden çok.Bol bol sevin şarkı söyleyin,kucağınızda gezdirin,bebek arabasıyla bol bol yürüyüşe çıkın.Evde yaptığınız her işi ona anlatır gibi sürekli konuşun.
Tugbaa58 Neslihanysldl anladım canım saol bende bol bol konuşuyorum ama boş bırakınca da başka ne yapmam lazım diye düşünüyorum 😊