ilknurcelik
7,5 aylık bebeğim kahvaltı çorba meyve püresi güzel güzel yiyor. Bu haftaya kadar uykusunda mama yada meme veriyordum içiyordu şimdi içmiyor ağlıyor gündüz ve gece uykuları güzel günde 2-3 kez kaka yapıyor ama anne sütü yada mama içmiyor. Kilomuz şimdilik iyi 10 kilo 77 cm ama böyle giderse büyüyemeyecek diye çok korkuyorum doktora gitsek mi gerçi doktor ne yapacak. Mama markası değiştirsem içer mi Bebelac gold 2 kullanıyorum Aptamil 2 alıcam sanırım tadı daha güzelmiş ???