Hulyaaa
Oğlum 6-7 aylıktı yakalandığında. Ateşi olmadığı müddetçe çağırmadı doktorumuz. Bi iki gün sonra hem yemek yememeye, sıvı bile tüketmemeye başladı hem de ateşi çıkmaya başladı. Ağzında da yara çıktığı için damar yolu ile besledi. 3 gün günübirlik yatış uyguladı Dr umuz. Vücuttaki yaralar için yapacak bir şey yok su çiçeği gibi viral bir hastalık, kuluçka süresi var yaklaşık 10 gün içinde kendiliğinden sönüp kayboluyor. Ağzındaki yara için karadut şurubu aldırdı o çok iyi geldi. 3. Gün muhallebi yemeğe başlamıştı şükür.