RaziyeNu çokta uygun değil aslında bende 6 ay falan kullandm her sabah altımz ıslak kalkardık karnı islanrdi tasardi bez boşuna cekmisim valla smdi seelpy kullanyrm çok memnunum hiç daha ıslak uyanmadık 14 aylık bebegim çoklu aliyrm seelpyi a101 e şoka gelince