Bızımde 3ayımız yenı bıttı bılıyorum yuzu bana donuk olması gerekıyor ama kızım asla oyle durmuyor kangurusuz bıle yuzu bana donuk tutsam aglama krizine gırıyor yuzunu dısa dönük tutayım anında sakınlesıyor oyuzden kanguru olayını ne yapmalıyım. Solomom markasını cok onerıyorlar genelde e bebektekılerın hepsını denedım kızım hıc bırını sevmedı (ya da keyıflı zamanı degıldı) cok agladı