Rabiso Minik0212 kuzenim ilaçsız geçirdi bebeğini emzirmeye devam etti günde 1000 miligram c vitamini aldı ve beslenmesine dikkat etti 14 gün sonra test verdi ve sonuc negatif çıktı
Alya123 Minik0212 Kaç gündür nerdeyse bütün semptomları yaşadım (ateş hariç ) şu an tat ve koku kaybım hariç hiç bişeyim kalmadı inşallah o da geçecek sadece 2 gün kas gevşetici içtim vücut ağrılarım için 😊 rabbim hepimize yardım etsin ❤️
Hilaliahmer Minik0212 kendisi reddetti tedaviyi. Evde dinlenerek geçirdi. Verilen ilaçlar zaten ağır ilaçlar. Babaannem de covid ilacı yüzünden beynine pıhtı attı vefat etti malesef.
boncukhaniminannesi Minik0212 kardeşim 7 gün bir odada kendisi izolasyon ile geçirdi canım 17 yaşında
Hilaliahmer Minik0212 çocuklar, bebekler hafif atlattığı için genelde ilaç vermiyorlar. Belirti fazla ise hastaneye yatırıp orada tedavi ediliyor.tabi tecrübeli olanlar daha doğru cevap vereceklerdir.
Deletedmom328 İlacsız 11. Günümdeyim 3 gün sonra negatif yazısını yazmayı nasip etsin inşallah Allah 🙏🏻💝