Hazelesila 4 ay 10 günlük kızım var buronşit olmuş ilac kullandık daha kötü oldu doktor düzeliyo dedi ama çok öksürüyor korkuyo balgamdan bide bu durumda olup iyileşen yada bir yöntemi olan varmı 😞
Minikevrenim Ben kızım hastayken göğsüne zeytinyagını ılıtıp üzerine ısıttıgım havluyu koymuştum tabi cok sıcak olmamak kaydıyla iyi gelmişti