16 aylık bebeğim var prematüre 32 haftalıkken doğdu bir yaşına kadar hiç bi sıkıntımız yokken bir yaşından sonra sürekli hastanmaya başladı o kadar ki artık iki haftada bi hasta oluyo her şeyine de dikkat ediyorum ama yine de hasta oluyo üstelik ateşini düşüremiyoruz her defasında acillik oluyoruz 😔ne yapmam gerekiyor