Gokcedurusmomm yani aslında geçmesi gerekiyordu, ben tam perdeleşen yerin üstüne koyuyordum kremi. Asla yaymıyordum veya sürmüyordum sadece parmağımın ucuna aldığım kremi o bölgeye bırakıyordum. Kremin içinden bi aparat çıkıyor hatta onu hiç kullanmadım. Hassas bölge olduğu için çok ellemedim. Bi de gün içinde kremi sürdükten bi süre sonra kontrol amaçlı açıp bakıyordum, hafif esnetmem gerekiyor perdeleşen bölgeyi. Doktor ilk farkettiğinde kendi açmaya çalışırken öyle yapmıştı mesela.