Sudeuzum00 bende Ocak ta doğum yaptım 10 gün sonra bir anda hiç birşeyim yokken ateşim çıkmaya başladı Dr gittim mastit olabilir misin dedi dedim zaten sütüm yok ve devamlı sağıyorum ozman yok dedi boğazda ciğerlerde hiç birşey yoktu serum takıldı vitamin fln verildi ateş düşürücü hap verdi 3 gün geçmezse gel dedi ilk gün sabahtan düşmüştü ama halsizliğim 3-4 gün sürmüştü aşırı terlemem vardı sanırım üşüttüm uyurken diye düşünüyorum o ter öyle böyle bişey değildi çünkü