Elanr Kızlar oğlum şuan 3 buçuk aylık ve kafası sivri hatta görenler sivri kafam diye seviyo buda beni sinir ediyo. Ben ilk zamanlar yan yatiriyodum ama sonra düz yatırdım hep sağlık ocagindaki doktor yan yatır 1 ay boyunca 4 aylık olunca kafatası kemiklesiyo dedi bunu bana kimse dememişti bilsem ara sıra da yan yatırırdım sizce bu şekil bozukluğu düzelir mı başına gelen var mi
Sudeuzum00 Elanr benim bebegiminde öyle canımm sürekli yatış şeklini değiştiriyorum cok şükür düzeliyor yavaş yavaş 16 günlüğüz daha
EsofmanliSevketHoca Elanr 40 çıkana kadar yan yatırdım sağ sol şekilde ,yanında durdum 5 dakika kadar yüz üstü yatırdım gündüzleri uyanıkken ,ondan sonra hep sırt üstü yattı, 5,5 aylığız düzeldi ,düzelir korkma sırt üstü yatır 😉
Beren2323 Elanr bebeğim 1 yaşında ilk doğduğunda kafası upuzundu hatta kafasının üstü basık gibiydi bi sağa bi sola yatır büyüdükçe düzeliyor şuan yusyuvarlak kafası
Rzgr Elanr oglumun tek yön tercihinden dolayi sag tarafi sivrilmisti. 5. Aydan sonra yastikla destekleyip sol tarafa yatirmaya basladim. Artik duzelmez diyorlardi. Beyin cerrahina gosterdim duzelecek dedi. oglumun kafasi yusyuvarlak oldu Duzeliyor korkmayin.
Coufy Bebeğim ilk doğduğunda oda öyleydi sivriydi kafası bende sürekli sağ sol yatırıyorum korkuyodum hiç düzelmiycek diye şuanda 7 aylık yuvarlık bi kafamız oldu kendiliğinden düzeldi bizimki canım
Denizmavisi Elanr merak etme canım zamanla düzeliyor bizimde 4 hatta 5 aya kadar öyleydi ama düzeldi,sürekli anakucağınde yatırıyordum gündüzleri ondan oldugunu düşündüm ve yatağında yatırmaya başladım birde kafa şekillendirici yastık kullandım düzeldi zaten