Linaguven Kizlar merha Bebeğim 3 Aylık sadece anne sütü veriyorum. Arada kusup fazlalığını çıkarıyordu süt olarak, fakat bugün peynir gibi kustu nedeni nedir tecrübeli arkadaşlar yazarsa çok memnun olurum ve normal mi?
Nehar Peynir kesintisi şeklin olabiliyor normal sütün yararlı kısmını alır yağlı kısmını gerisini atar derler benim bebeğim de arada yapıyor
Linaguven Meryeyp a çok teşekkür ederim ilk kez duydum iyi birşey ozaman araştırdım dediğiniz gibi herkes yazmış çok sağolun…
Linaguven Meryeyp çok teşekkür ederim yeni öğrendim formdan herkes öyle yazmış aman iyi bişey ozaman sevindim