Miniminiprens yavrusununannesii sma veya başka köpürmeyen mamalara göre daha yoğunlar sanırım ondan. Kaşıkla karıştırın ki körükler bebişi rahatsız etmesin💐
16102018 yavrusununannesii çalkalayarak değil slikon kaşıkla yavasca karıştırarak verin bende bebelac gold kullandım öyle yaptım
Heide Miniminiprens sma nin yenisini kullanıyordum onda hiç köpük yokdu. Eşim başka yokmuş diye eski olanından almış oda bayağı kopuruyor. Merek edyrdm bende bunun b3bege eksi bi yani var mı canım yani ne gibi bi etki edyo
asyasare Heide kopuk hava baloncugu oldugu icin bebekte gaz yapiyor. ilk 3 ay kasikla karistirdim ben kopurmesin diye. gaz sorunumuz bitince saldim calkaliyorum artik kizim 7 aylik oldu. onun disinda bir sorun yaratmaz kopuk
Miniminiprens Heide yani çok büyük sorun değil ama gaz yapar o baloncuklar.kaşıkla hiç sıkıntı yaşamazsın köpük olarak. Bende sma kullanmadan önce aptamil aldım bikez hiç yaramadı bebeğime. Sma da rahatım şimdi 9 aydır kullanıyorum