AyseM ben daha bir haftalıktı tırnaklarını kesip çıkardım ilk bebeğim olmasına rağmen uyurken kestim o zaman rahat oluyo artık çıkar ellerini kes ki ellerini parmaklarını kullanmayı öğrensin ellerinin aralarında pislikler birikiyor onları mutlaka temizle ki pişik olmasın avuç içleri parmak araları falan 😊