Kızım 4 aylık dün birden feryad figan aglamaya başladı hiç böyle ağladını görmemiştim 😞 hemen hastaneye götürdük orta kulak iltihabı dedi doktor fitil verdi bide şurup o an çocuk kucagmda ağladığı için hiç bişey anlamadım doktorun dediklerinden. Akşam aradım ulaşamadık asistan günde iki kere verme hakkınız var dedi . Ama başına gelen varmı agrısı başliyincamı vermeliyim yoksa düzenlimi acaba kafam karıstı net bişey demiyo doktor ulaşamıyom