gozdem006
Ceydakoruc
Caglamarail
senceumrumdam1
Yorumlarda tartismanizi okudum da hanımlar neden aslinda hem fikir oldugunuz konularda bu kadar kırıcı konusuyorsunuz?
Sigaranin süte geçip geçmediği konusunda bilimsel bir veri yok. Sigara anne sagligini olumsuz etkilediği için otomatik olarak bebegin sagligini da olumsuz etkiler. Kaldi ki sigaranin bebeginizde olan etkilerini hemen gormeyebilirsiniz, bebeginizin kilosuyla boyuyla alakali olmayabilir, ozellikle büyüme cağında (5-6-7) yaslarda astıma sebep olabilir. Sütünüzün kalitesini kesin olarak azaltir. Hic bir doktor sut kalitesini sigaraya baglamayacagi icin standart proseduru uygulayarak kilo alimi iyi olan bebek annelerine sütünüzün yaradigini söyleyebilir. Sigara SIGARA GAZ SANCISI YAPAR, KOLIK SEBEBI OLABILIR. Bakin cogunlukla -ebilir,-abilir gibi olasilik cumleleri bunlar çünkü yeterli bilimsel veri yok. Herseyi yapabilir ve hic birisi de yararli seyler degildir. Icip icmemek size kalmış tabii ki, iciyorsaniz kendi sagliginiz icinde vicdan azabi çekmelisiniz çünkü önce size zarar veriyor bu kismi kesin ustelik;)
Hepinizi etiketlemek istedim yanlış anlamayin üstünlük taslamiyorum ancak çoğunlukla yanlış ifadelerde bulunmuşsunuz.