delibirhatun ebruu123 6 aylık oglusum var serhattayim😊 eve tıkılıp kaldık çok bunalıyoruz özellikle oglusum camdan balkondan dışarıyı hevesle izliyor 🤦🏻♀️ siz neler yapıyorsunuz
delibirhatun tostosum bende vallaha zorla yedirmeye çalışıyorum halbuki 5. Ayında her verdigimi yerdi her şeye atlardı şimdi almıyor herkes düzelir diyor inşallah düzelir sağlık ocağı doktoruda dedi düzelir yeni yeni adepte oluyor diye
tostosum delibirhatun ben 6. aya girince başladım. İnşallah kısa zamanda düzelirler. Sizin dişler çıktı mı sebebi diş olabilir mi