Cansuu1 canım benim oğlum 8 gün yoğun bakımda kaldı 9. Gün normal odaya çıktı o günden beri aptamil kullanıyoruz kilo alımı da iyi diyor doktor biraz gaz sorunumuz oluyor ama bu anne sütü alan bebeklerdede oluyor o yüzden ben önemsemiyorum bize aptamilin yoğun bakım doktorumuz önermişti tadını beğenmezse değiştirin demişti ama oğlum içiyor şimdi de çocuk doktorumuz profesör ona kalsa hiç mama verme emzir emzirdikçe sütün gelir diyor ama benim kafam hiç rahat değil o yüzden gelmiyor sütüm onun için oğlum hep mamayla besleniyor kendimi eksik hissediyorum oğlumu emziremediğim için ama elimden de hiç bir şey gelmiyor